1-es típusú diabetesz és az Élet

Élet diabéteszessel

Élet diabéteszessel

Kontroll

2017. május 11. - NVeroni

Tegnap meg volt. És erről ennyit írnék, mert jó nevelésben részesültem. 

Legyen elég, hogy háromszor kérdezték meg kérek-e igazolást a gyereknek (nekem gondolom nem is jár, meg költségtérítés sem) és nem kapott. Hát neki leigazoltam, én meg úgyis mindig dolgozom... 

Hazafelé Tomit átadtam pár napos megőrzésre, hogy nyugodtan tanulhassak. Eddig mem sokat sikerült és nyugodt sem vagyok. 

Viszont egyedül az új ménesemmel kicsit a lovak közé dobtam a gyeplőt. Be kell valljam, hogy nem kicsit tudom élvezni, ahogy 140-nél még simán gyorsul... 

De betartom a kreszben előírt maximálisan megengedettet szigorúan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://diabeteszes.blog.hu/api/trackback/id/tr1412499117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása